Alman çifti Ve de...

Şimdi İzin zamanı

TÜRKİYE AŞIĞI ALMAN ÇİFTİTürkiye aşığı Alman çift

Karavanla Türkiye Yolcusu.

Karavan ile yola çıkıyor, Türkiye'yi adım adım geziyorlar.

Türk dostu ve Türkiye aşığı Alman Heyse çiftinin tatil tercihi 11. defa Türkiye oldu.

Almanya'nın leipzig şehrinde yaşayan emekli banka müdürü Peter Heyse (63) ve eşi Gabriele Heyse (64), tatil sezonu başlayınca soluğu yine Türkiye'de aldılar.

"Türkler gibi konuksever insanlar, dünyanın hiçbir yerinde yok" diyen çift, satın aldıkları karavanla ilk kez 2009 yılında Türkiye'ye gittiklerini ifade etti. İki çocuk sahibi çift, "İlk gezimizde 20 şehri gezdik.

Ardından 9 kez karavan, bir kez de uçakla Türkiye'yi ziyaret ettik. Her gelişimizde Anadolu'yu karış karış geziyoruz. Bu kez 10 günlük karantina sürecini Adapazarı'nda geçirdik. Bu geziler bizi Türkiye ve Türk aşığı yaptı. Türkiye'nin yüzde 75'ini gezdik. Yolculuğumuzda çok ilginç anı,hatıralar yaşadık" dedi.

KOSMETİK KÖNİGİN VON  MÜNCHEN,LUMİ/ PELİN AUCH IN DER TÜRKEİ

SİRA DİĞER ALMAN DOSTLARIMIZDA.JET MAHEN WIR AUCH URLAP IN TÜRKEI

ÖTE  YANDA BEKLENEN KARAR  ÇIKTI.RUSLAR GELİYOR. ARDINDAN,ALMAN,HOLLANDA VE DE FANSIZLAR

Rusya Başbakan Yardımcısı Tatyana Golikova, 22 Haziran tarihi itibariyle Türkiye ile Rusya arasında uçuşların yeniden başlatılacağını duyurdu.

Rusya ile Türkiye arasında korona virüs (Covid-19) tedbirleri kapsamında geçtiğimiz Nisan ayının başından bu yana uygulanan uçuş kısıtlaması kaldırılıyor.

İNGİLİZ  LERDE ÇANTALARINI HAZIRLIYORLAR.

BORİS AÇIKLAMA YAPACAK

Golikova tarafından yapılan açıklamada, "Türkiye'yi ziyaret eden Rus uzman heyetinin hazırladığı rapor temelinde, 22 Haziran itibariyle Türkiye'ye tüm uçuşları tekrar başlatma kararı alındı" ifadeleri yer aldı.

HARADENİZ'DE KULTÜR GEZİSİ,DOĞU'DA DA ÖYLE. PEYGAMBERLER ŞEHRİ URFA,EGE,ÇEŞME,SİZLERİ DE BEKLİYOR.